Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen που διεξήγαγε έρευνα σχετικά με τη χρήση του Ίντερνετ από τις Αμερικανίδες μητέρες, το 50% των μαμάδων συμμετέχουν πλέον σήμερα ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Επίσης οι μαμάδες σε ποσοστό 38% γίνονται fan ή ακολουθούν κάποια μάρκα, ενώ υπολογίζεται ότι 1 στους τρεις bloggers είναι μητέρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία, τα πιο δημοφιλή sites μεταξύ των μαμάδων είναι τα Pinterest, Disneyonline, WebMD, Everyday Health iVillage Network. Το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το Facebook, ενώ ακολουθούν το Blogger και το Twitter. Μια δεύτερη έρευνα του Parenting (του μεγαλύτερου περιοδικού για μαμάδες στις Η.Π.Α), έδειξε ότι την εβδομάδα της έρευνας το 100% των μαμάδων παρακολούθησαν τηλεόραση, μπήκαν στο διαδίκτυο, άκουσαν ραδιόφωνο ή έλαβαν διαφημιστικό υλικό στα mail τους. Το 88% διάβασαν τουλάχιστον ένα περιοδικό και το 86% χρησιμοποίησαν το κινητό τους τηλέφωνο. Το Κέντρο Έρευνας, Center for Media Research, αναφερόμενο στην συγκεκριμένη έρευνα, υπογραμμίζει πως ένα από τα βασικά της στοιχεία είναι ότι «τα blogs και οι εφημερίδες είναι αυτά που τραβούν περισσότερο την προσοχή της σύγχρονης μητέρας ακόμα και όταν εκείνη ασχολείται με μια πληθώρα άλλων πραγμάτων στον ελεύθερο χρόνο της».