Πώς θα νιώθατε ως γυναίκα αλλά και ως μαμά, βλέποντας ότι στο εξώφυλλο ενός αμιγώς αντρικού αισθησιακού περιοδικού πρωταγωνιστεί η αγαπημένη κούκλα της κόρης σας; Αμήχανα έως άσχημα, σωστά; Κι όμως, το νέο τεύχος τού «Sports Illustrated Swimsuit» θα κοσμεί στο εξώφυλλό του το σύμβολο ομορφιάς για κάθε μικρό κορίτσι ανά τον κόσμο, προκαλώντας προφανώς αμφιλεγόμενα συναισθήματα σε όλους μας.
«Η Μπάρμπι είναι ένας θρύλος από μόνη της, με περισσότερες από 150 καριέρες και ένα brand του οποίου η αξία αγγίζει τα 3.000 εκατομμύρια δολάρια. Ανήκει στην πιο μεγάλη παρέα με τους υπόλοιπους θρύλους, όπως είναι η Χάιντι Κλουμ, η Κρίστι Μπρίνκλεϊ και άλλες…», δηλώνει η εκπρόσωπος της Mattel.
«Και όντας ένας θρύλος, που έχει δεχτεί απίστευτη κριτική για το σώμα της και την εικόνα της γενικότερα, ποζάροντας στο ‘Sports Illustrated Swimsuit’ έχει την ευκαιρία να δείξει ποια είναι και να γιορτάσει τις επιτυχίες της χωρίς να χρειάζεται να απολογηθεί γι’ αυτό!», προσθέτει.
«Unapologetic» είναι το μότο της σχετικής καμπάνιας, κάτι που προκαλεί την αρνητική κριτική πολλών που θεωρούν ότι ενισχύει την ανασφάλεια των νέων κοριτσιών που δεν είναι ούτε ψηλές ούτε ξανθιές ούτε «τέλειες» όπως η Μπάρμπι. Επιπλέον, αναρωτιέται κανείς πώς είναι δυνατόν να εμπλέκεται ένα απλό παιδικό παιχνίδι με ένα περιοδικό που απευθύνεται αυστηρά σε ενηλίκους, και μάλιστα με τέτοιο περιεχόμενο!
Οι απόψεις διίστανται και το θέμα διχάζει έχοντας πάρει μεγάλες διαστάσεις. Καθώς φαίνεται, όμως, αυτός ακριβώς ήταν και ο αρχικός στόχος της συγκεκριμένης εταιρείας… Δεν συμφωνείτε;