Στις 23 και 24 Απριλίου παίρνει σάρκα και οστά το «Τρίτο Κουδούνι ή Το Θέατρο Αλλιώς
Για τρίτη συνεχή χρονιά το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά παρουσιάζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τρίτο Κουδούνι ή Το Θέατρο Αλλιώς» στις 23 και 24 Απριλίου με στόχο την ενεργό υποστήριξη της ενασχόλησης των μαθητών με δημιουργικές εξωσχολικές δραστηριότητες.
Το Δημοτικό Θέατρο, έχοντας θέσει ως στόχο την καλλιέργεια της θεατρικής παιδείας, αγκαλιάζει τους νέους, δημιουργώντας και στηρίζοντας δράσεις οι οποίες συμβάλλουν στην μύηση της θεατρικής πράξης και εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία τρία χρόνια στο πλαίσιο των νέων δραστηριοτήτων του ανοίγει τις πόρτες του στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων, συναντά τα παιδιά και τους νέους εκεί όπου σπουδάζουν και κατοικούν, στα σχολεία αλλά και στις γειτονιές, για να υποστηρίξει με τις δράσεις του, τη σχέση τους με το θέατρο, τον πολιτισμό και τη γνώση.
Το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση θέτει σε προτεραιότητα τα θέματα που άπτονται της παιδείας δημιουργώντας ετήσια προγράμματα και παρέχοντας ad-hoc χρηματοδοτήσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Το Ίδρυμα θα είναι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αποκλειστικός χρηματοδότης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Τρίτο Κουδούνι – Το Θέατρο Αλλιώς» με στόχο την ενεργό υποστήριξη της ενασχόλησης των μαθητών με δημιουργικές εξωσχολικές δραστηριότητες.
Το πρόγραμμα αυτό ενώνει συνειδητά τα δύο πεδία, του θεάτρου και της εκπαίδευσης, µέσα στη σχολική αίθουσα αρχικά και στη συνέχεια σε μια επαγγελματική ιστορική θεατρική σκηνή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους σκηνοθέτες εµπνέονται και καθοδηγούνται σε ένα δρόµο που κάνει τη µάθηση και τη διδασκαλία δημιουργική και ψυχαγωγική. Μπαίνουν σε φανταστικούς κόσµους ή τους διαμορφώνουν βάσει των εμπειριών τους εξερευνώντας θέµατα σχετικά µε την ιστορία, την παράδοση, τη λογοτεχνία, την επιστήμη, την τέχνη αλλά και την ίδια τους τη ζωή. Η θεατρική διδασκαλία ενθαρρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν τη σχέση τους με το διάβασμα, το γράψιμο και τις ικανότητες συζήτησης και συνεργασίας μεταξύ τους.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2015-16 και ανανεώθηκε για το σχολικό έτος 2016-17 και 2017 – 18.