“Πάνω από τους μισούς γονείς παγκοσμίως (52%) ανησυχούν για την όραση των παιδιών τους”
“Σχεδόν τα δύο τρίτα (60%) ανησυχούν ότι τα παιδιά τους θα χρειαστούν γυαλιά στο μέλλον”
“Ο ποιοτικός φωτισμός αναφέρεται ως πολύ σημαντικός για την όραση των παιδιών”
Η Signify (Euronext: LIGHT), παγκόσμιος ηγέτης στο φωτισμό, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα έρευνας, αποκαλύπτοντας ότι μια από τις πιο σημαντικές ανησυχίες των γονιών είναι η όραση των παιδιών τους. Οι καθημερινές πιέσεις και οι τεχνολογικές εξελίξεις κάνουν τα παιδιά να περνούν κατά μέσο όρο δώδεκα ώρες την ημέρα είτε κάτω από χαμηλής ποιότητας φωτισμό είτε μπροστά από μια οθόνη διαβάζοντας ή κάνοντας μια εργασία. Αυτό καθιστά τον ποιοτικό φωτισμό άμεση προτεραιότητα για πολλούς γονείς. Παράλληλα η παγκόσμια αύξηση της μυωπίας στα παιδιά1, εντείνει τις ανησυχίες των γονιών για την όραση τους.
Περισσότεροι από τα τρία τέταρτα των γονέων παγκοσμίως αναγνωρίζουν τον ποιοτικό φωτισμό ως ζωτικής σημασίας στη βελτίωση της απόδοσης στο σχολείο και ένα ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό (79%) ανησυχούν ότι η κακή ποιότητα φωτισμού μπορεί να επιδεινώσει την όραση των παιδιών τους. Ως αποτέλεσμα τα τρία τέταρτα των γονέων θα χρησιμοποιούσαν ποιοτικό φωτισμό όπως Philips LED, εάν γνώριζαν ότι θα είχε θετικό αποτέλεσμα στη μελέτη των παιδιών τους. Το ίδιο ποσοστό συμφωνεί ότι θα σκεφτόταν να αγοράσει λαμπτήρα εάν θα βελτίωνε την απόδοση των παιδιών τους στο σχολείο, κάτι που προέκυψε ειδικά από την Ινδονησία (83%), Ισπανία (79%) και Τουρκία (78%).
Η έρευνα σε πάνω από 8,000 ενήλικες σε 11 χώρες – Κίνα, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Γερμανία, Ινδονησία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία, Ταϊλάνδη, Τουρκία και ΗΠΑ – βρήκε ότι οι γονείς λαμβάνουν μέτρα ώστε να μειώσουν το χρόνο που περνούν τα παιδιά τους μπροστά σε οθόνες. Σχεδόν τρία τέταρτα (71%) των γονέων παγκοσμίως πιστεύει ότι η μείωση του χρόνου παραμονής μπροστά από μια οθόνη μπορεί να αποτρέψει τη μυωπία, μια διαπίστωση που έγινε ειδικά στις χώρες της Ασίας (Ινδονησία 91%, Ταϊλάνδη 83 % and Κίνα 83%). Αυτό υποστηρίζεται επίσης από μια έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας η οποία έδειξε ότι η υπερβολική εργασία μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο μυωπίας ενώ το να περνάμε χρόνο σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να βοηθήσει2.
Η σχολική επίδοση και τα επίπεδα άγχους των παιδιών αποτελούν τη δεύτερη πηγή ανησυχίας για τους γονείς, μετά την όραση, οι οποίοι ψάχνουν πρακτικές λύσεις για να τα αντιμετωπίσουν.
«Καθώς τα παιδιά ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο χρόνο μπροστά σε οθόνες και διαβάζοντας, είναι σημαντικό να το κάνουν σε ένα περιβάλλον που είναι ξεκούραστο για τα μάτια τους», λέει η Rowena Lee, Leader του LED Business Group, Signify. «Στη Signify, αντιλαμβανόμαστε τη σημασία του ποιοτικού φωτισμού, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την άνεση των ματιών, γι’ αυτό και αναπτύξαμε το πρότυπο Philips EyeComfort. Δοκιμάζουμε όλα τα LED Philips EyeComfort για να διασφαλίσουμε ότι θα περάσουν τα υψηλά μας πρότυπα».
Philips EyeComfort
Οι επιστήμονες της Signify ανέπτυξαν για πρώτη φορά το πρότυπο Philips EyeComfort, το οποίο δεσμεύεται να παράγει LED φωτισμό χωρίς ορατό τρεμόπαιγμα. Εκτός από το τρεμόπαιγμα, το πρότυπο μετράει και άλλους δείκτες που επηρεάζουν την άνεση των ματιών όπως η αντανάκλαση, το στροβοσκοπικό αποτέλεσμα, η φωτοβιολογική ασφάλεια, ο συντονισμός και η απόδοση χρωμάτων. Τα LED Philips EyeComfort ελέγχονται για να διασφαλιστεί ότι τηρούν τα προδιαγεγραμμένα πρότυπα ενώ παράλληλα παρέχουν ενεργειακή απόδοση με μέσο όρο ζωής πάνω από 10 χρόνια. Όλα τα προϊόντα LED Philips EyeComfort σηματοδοτούνται από το εμπορικό σήμα EyeComfort.
Οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν άνετο και ξεκούραστο φωτισμό με τα προϊόντα Philips LED:
– Philips LED A60 bulb – ο πιο δημοφιλής λαμπτήρας της σειράς
– Philips LED A60 bulb (frosted) – ο κλασσικός λαμπτήρας με το γνώριμο σχήμα
– Philips LED A60 clear filament bulb – με ορατό νήμα είναι σχεδιασμένοι για να δείχνουν όμορφοι αναμμένοι αλλά και σβηστοί
– Philips LED GU10 spot – το πιο δημοφιλές σποτ της σειράς
– Philips Star WarmGlow LED spotlight – για ένα ζεστό σπίτι
[1] Η επίπτωσης της μυωπίας και της υψηλής μυωπίας, Μάρτιος 2015 – Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
2 http://www.nature.com/news/the-myopia-boom-1.17120