Τα τρία εξάμηνα τηλεκπαίδευσης δεν έχουν επιτρέψει στους μαθητές των πρώτων τάξεων να προσαρμοστούν στο σχολικό περιβάλλον και να αναπτύξουν επαρκώς τις μαθησιακές τους δεξιότητες. Με την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς οι μαθητές προσπαθούν να «επανενταχθούν» στη διά ζώσης εκπαίδευση και να καλύψουν τα μαθησιακά κενά που άφησε πίσω της η τηλεκπαίδευση.
Όπως επισημαίνουν ειδικοί στην ΕΡΤ τα παιδιά έχουν πλέον ανάγκη από βοήθεια και στήριξη ούτως ώστε να επανέλθουν στην κανονικότητα.
Τα εμπόδια της Γ Δημοτικού
Η κατάσταση είναι δυσκολότερη για τους μαθητές της τρίτης Δημοτικού, καθώς σχεδόν τα δύο προηγούμενα χρόνια διδάσκονταν μέσω τηλεκπαίδευσης.
Όπως αναφέρουν γονείς μαθητών της Γ’ Δημοτικού, τα παιδιά τους πορεύονται ξανά στο σχολείο με προβλήματα στη συμπεριφορά τους, αλλά και με διακριτές δυσκολίες στην μαθησιακή προσαρμογή τους.
Από την περσινή χρονιά προέκυψαν μεγάλες δυσκολίες στη διαδικασία αξιολόγησης και παρακολούθησης των παιδιών.
Η λογοθεραπευτής Ελευθερία Γεννούζη εξήγησε ότι οι δυσκολίες είναι μεγάλες και ουσιαστικά οι ειδικοί επικεντρώνονται σε μαθησιακές δυσκολίες γιατί υπάρχει μεγάλο χάσμα με την περσινή τάξη λόγω της καραντίνας.
«Έχουν δυσκολία στο να αποστηθίσουν μεγάλα κείμενα όπως λ.χ. ιστορία και θρησκευτικά γιατί δεν έχουν δει πως να το κάνουν» λέει μεταξύ άλλων.
Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι, επίσης, ότι πέρασαν πλέον δύο χρόνια χωρίς σχολική εκδρομή για τους μαθητές.