Γνωρίζαμε ότι η προσχολική αγωγή είναι πολύ σημαντική για τη γνωσιακή και κοινωνική εκπαίδευση του παιδιού, αλλά τώρα ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες λένε ότι μπορεί να αυξήσει και τα κέρδη του στο μέλλον.

Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Εθνικό Γραφείο Οικονομικής Έρευνας των Ηνωμένων Πολιτειών, τα παιδιά που πάνε παιδικό σταθμό και προνήπιο συνήθως έχουν επιμονή στο σχολείο, καλύτερες βαθμολογίες στα τεστ, υψηλότερα ποσοστά αποφοίτησης, ακόμα και καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας δεκαετίες αργότερα – με περίπου 5% περισσότερες αποδοχές.

Διαβάστε επίσης: Πώς κάνουμε το κούρεμα πιο εύκολο για τα μικρά παιδιά;

Τι πρέπει να ξέρει το παιδί από το σπίτι

Έχοντας δοκιμάσει από αυτές τις δραστηριότητες από το καλοκαίρι, το παιδί σας θα νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο νέο του περιβάλλον στον παιδικό σταθμό το φθινόπωρο.

Τα παιδιά μπορούν να αρχίσουν να εξασκούνται στις παρακάτω δεξιότητες από την ηλικία 2-4 ετών, στην άνεση του σπιτιού σας:

Πώς χειριζόμαστε το ψαλίδι

Πριν τα παιδιά μάθουν να κόβουν, το πρώτο βήμα είναι να μάθουν πως να κρατάνε το ψαλίδι. Εξασκηθείτε πολλές φορές συνεχόμενα για να βεβαιωθείτε ότι έχουν τον έλεγχο.

Ο τελικός στόχος είναι το παιδί να μάθει να κόβει σε ευθεία γραμμή. Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην το πιέσετε να ολοκληρώσει αυτήν την προχωρημένη δεξιότητα αν απλά δεν είναι έτοιμο.

Οπτικοκινητικές δεξιότητες

Δώστε έμφαση στην αναγνώριση βασικών σχημάτων, χρωμάτων και γραμμάτων. Συνεχίστε χρωματίζοντας αντικείμενα, χωρίς να βγειτε από το περίγραμμα.

Τραβήξτε ευθείες οριζόντιες και κάθετες γραμμές. Έπειτα, σχεδιάστε κύκλους, σταυρούς και τετράγωνα.

Επιπλέον, η σύνδεση κουκκίδων βοηθά στη βελτίωση του κινητικού σχεδιασμού και της οπτικής παρακολούθησης που ενισχύουν τις δεξιότητες ανάγνωσης.

Λεπτή κινητικότητα

Η δεξιότητα λεπτής κινητικότητας είναι η ικανότητα συντονισμού των μικρών μυϊκών ομάδων των χεριών και των δακτύλων δεν είναι εύκολη υπόθεση για ένα μικρό παιδί.

Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι απαραίτητες για να μπορεί το παιδί να χειρίζεται με επιδεξιότητα μικρά αντικείμενα όπως είναι το μολύβι, το μαχαιροπίρουνο, η πλαστελίνη ή τα κορδόνια του.